Nördigt.



måste ju säga att jag var urläcker igår. HAHA tönt!

Vilken kväll det var igår asså och fyfan vad illa jag mår idag! Nu ska jag och pappa åka till min syster och hämta mamma, egentligen vill jag bara ligga och sova, har sån jävla huvudvärk. Mer biler kommer in senare på facebook, men nu är min kamera stendöd så ja hann endast föra över en bild till datorn..

uppdate; jag har inte vart hos syrran idag, har inte ens rört mig från soffan typ. Min dag har varit väldigt illamående, de är först nu jag börjar känna mig bättre, men nu ska jag ju snart sova, efter jag är färdig med att lägga upp bilderna från facebook. Kolla in dom vettja :)


jag var nörden som inte platsa i cheerleader-laget


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jag har redan ett par liknande, så det känns lite onödigt. Annars hade jag slagit till! Så damn snygga.

2009-08-16 @ 14:18:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Jaså? Härligt! :)

2009-08-16 @ 14:32:36
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0