beslutsångest.


Det där med lägenhetserbjudandet; inte visste jag att hon menade att jag skulle flytta in om 3 dagar redan :O shit, tänk vad skönt det hade vart att komma bort, men det är ett alldeles för stort beslut att fatta på så kort tid. Imon kväll ska jag ge svar liksom. Jag ser mig själv framför mig i lägenheten, samtidigt som jag ser mig själv kvar hemma. Jag är såå kluven, shit. Mamma och pappa är ju inte stora fans av detta, men det förstår jag ju. Ena dagen tigger jag om pengar för att fixa naglarna, andra dagen har jag planer på att flytta från dom! Vad tycker ni jag ska göra? Fan, vad svårt detta är. Det svåraste som jag ser det just nu är alla utgångar och all shopping jag måste dra ner på! :( Hur fan ska det gå? Aja, nu ska jag lägga upp resten av bilderna från Teneriffa på facebook, sedan kolla lite på tv, sen nana. Ha en bra kväll.


en stickad oversize tröja och en basic top från Monki


och på Gina tricot hittade jag ett par jeansleggings

Ja, asså ni fattar!? Hur fan ska detta gå!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0