en bra start på dagen.


God morgon!
Hur mår ni idag då? Jag mår toppen, än sålänge. Vaknade av samma grej som igår morse, så det känns jättebra. Otroligtvis så kunde jag somna fort igår, hann inte tänka så mycket på mitt dilemma! Får väl rådfråga mina kollegor sen och kolla vad dom tycker! Nu ska jag äta lite frukost, eller ja, ganska mycket faktiskt. Men en stadig frukost är en bra start på dagen :) Oj, var klockan redan snart halv 9, då måste jag skynda mig ju! Sedan efter jobbet idag ska jag in till stan och kolla in den nya vintagebutiken med Carro och Mia. Ha en bra dag allihopa :)



Batterierna på kameran dog precis, så fick ta med webcamen, därav den kassa kvalitén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0