hemmamys.


Nu har jag precis tömt resväskan (på kläder) så jag tänkte att jag ska ta mig lite och käka nu, sedan ska jag hoppa in i duschen. Sedan när mamma och pappa kommer hem så ska vi mysa till Patrik 1,5, haha helt klockren film. Så jädra skoj, visst dom intima scenerna är inte lika skoj, men man kan ju alltid blunda! :) Så ser min kväll ut. Imon blir det jobb, sedan deg, kommer väll se ut så fram till helgen. Då tror jag att jag vill gå ut. Glömma lite, tycker de är ganska jobbigt att ha det i tankarna när jag inte har en fucking jävla susning vad som försigår! Allt kan vara en lögn, det kan vara sanning, vem vet!? Men jag vet iallafall att det är sjukt långt kvar till sommarn kommer iallafall.. btw så lyssnar på forfarande på Leona Lewis-Run, kan inte sluta.

Ha en trevlig kväll, vi hörs. Föressten, om jag orkar/hinner så kommer bilderna från Teneriffa upp på facebook ikväll :) ååh, vill tillbaka, iallafall i en vecka till! Såg på lönespecen att jag har sjukt lite semesterdagar kvar! Hm, de är något som inte stämmer, men denna månaden får jag den högsta lönen jag någonsin fått, de fattar jag inte heller varför! Men wtf, jag ska ju inte klaga!!

Från filmen Patrik 1,5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0