ibland är inte hemma bäst.


Så, nu är jag tillbaka i Sverige efter en veckas semester på Teneriffa, har vart riktigt skönt, har dock inte vart kanonväder, så det känns ju lite ångestladdat när alla frågar om man är brun! Lite brun är man såklart, men de kunde vart bättre. Nu hinner jag knappt skriva någonting om resan idag, är så sjukt trött. Har vart uppe i ett och ett halvt dygn nu om man inte räknar med sömnen på planet. Så det blir att fixa lite kvällsfika nu, kolla på Beck och sen stendäcka, jag ska ju jobba imon :( lite ångest där faktiskt. Just det ja, jag blev riktigt positivt överraskad när jag kom hem, pappa har målat om den bruna väggen till svart och satt upp lite svarta dekorationer på garderoben :) tack pappa. Vi hörs imon. Godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0