kanske något jag kommer ångra, kanske inte.


Så, ännu en dag med lite shopping, jag måste fan sluta nu. Det funkar inte såhär. Det blev en byx/shortsdress från Zara. Mycket nice. Bild får ni se imon, eftersom batterierna till kameran fortfarande inte är laddat! Min dag har egentligen inte vart så speciell, jobbat, en sväng på stan, avslutades med en chailatte på Condeco som btw inte är så fruktansvärt goda. Nu sitter jag här och ska nog snart tänka på att försöka somna, känns som om det vore bra! Så får jag hoppas på att jag kan vakna upp lika glad imon igen som jag gjorde idag och igår. Jaja, tackade föressten nej till lägenhetserbjudandet som jag nämde igår, något jag säkert kommer ångra snart, för antagligen kommer säkert inte det andra att bli av, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen! Men de slutar ju ändå alltid med att det inte blir som man tänkt sig, negativt sätt. Nej, godnatt på er mina vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: filippa

stackare.du verkar itne ha nån självdiciplin.utan de kommer man inte långt i livet

2009-02-26 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0