Lördag


Hejsan!
Nu var det ett litet tag sen jag skrev, men eftersom jag är så himla upptagen hela tiden har jag inte haft tid! Haha, nää skämt och sido. Det har inte hänt så mycket förutom att min kära underbara Carro har kommit hem från Thailand nu :) weei. Om en liten stund ska jag åka in till stan till Emina och fixa min älskade utväxt, skulle egentligen tatt klippning också, men jag får ta de om tre veckor istället. Sedan blir det hem, slå in Annelies presenter, börja fixa mig lite och sedan dra mig mot Annelie (som btw fyller 20 år idag. GRATTIS!) och käka mat och förfesta, fast för mig blir det festa. För jag kan tyvärr inte gå ut idag, har inga pengar till det, prioriterar faktiskt Teneriffa i förstahand just nu ;)
Hoppas ni får en trevlig lördag, vi hörs.


det är inte okej asså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0