seven pounds.


Igår blev det en soft filmkväll hos Carro och vi tittade på Will Smith's nya Seven pounds, så jävla bra film. Jag kände mig jättetrött mot slutet och kunde somnat vilken sekund som helst, men jag höll mig vaken. Det var bra det! Åh, den är så värd att se, den är väldigt känslosam faktiskt, jag lipade till den i stil som jag gör till The notebook och A walk to remember, inte riktigt men inte långt därifrån.
Aja, idag väckte mamma mig tidigt så jag har redan käkat frukost oså, men just nu sitter jag bara och degar, ska väll dra på mig nått, borsta tänderna mm. och röra mig mot systemet, ikväll är det ju fest :) Har inte kommit på än vad jag ska ha på mig, men det löser väl sig senare. Hoppas att ni får en bra dag, nu får jag väl börja röra mig härifrån.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet, den är otrolig :) Bästa film jag sett.

Kram!

2009-02-28 @ 13:24:17
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0