sex dagar kvar.


Snart så befinner jag mig på detta underbara stället, endast sex dagar kvar. Det har gått sjukt fort sedan vi bokade :) Ska bli sååååå skönt att komma iväg. Men jag har en lång arbetsvecka framför mig, även två utgångar också ;) Först onsdag med Carro (såklart) och en i helgen. Näe, nu är det egentligen dags för mig att nana, men jag är så jävla hungrig, världens problem liksom. Men jag tror det blir lite One tree hill istället.

Det känns som om jag börjar få en infektion i min tungpeircing :/ Hoppas verkligen inte det. Hur botar/tar man bort det liksom? De gör lite småont och jag är inte riktigt redo för att ta ut den än! Jaja, godnatt!
uppdate; Var på Tribe idag (där jag gjorde min tungpeircing) den är inte infekterad tack och lovm, men däremot irreterad pga att jag håller på med den i sömnen, det enda jag behöver göra är att byta till en ännu kortare stav så jag inte kan leka med den :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0