skönhets-kväll.


Nu känner jag att det var längesedan jag tog hand om mig riktigt. Så jag kör på en minilyx-kväll för mig själv ikväll! Har precis hoppat ut från duschen och ska ta min älsklingslotion och sedan ska jag ta ansiktsmask, noppra ögonbrynen riktigt ordentligt och sedan ska jag lacka både finger och tånaglar. Kanske dekorera dom lite också, om inte idag till så blir det till helgen! Då är det ju galej för Anneli som fyller hela 20 år :) och jag vet redan vad jag ska ha på mig, hur jag ska se ut i håret med mera, jag hoppas bara att min fot är tillräckligt bra så att jag kan ha heels, men vet ni va?! Det kommer jag nog att ha iallafall, annars blir inte outfiten komplett! Näe, nu är det dags att sätta igång, ska bara föra över pengar till pappsen först. (borde det inte vara tvärtom egentligen!?) Ska lägga mig tidigt idag också börjar klockan sju imorgon. Ha en trevlig kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0