11/1-09


Ja, dagarna bara springer iväg och helgen är ännu en gång över :( Idag har jag bara slappat. Gick upp för en halvtimme sedan och käkade lite baguett med kyckling/curry röra och ett wienebröd till efterrätt :) Självklart pappas goda kaffe också! Nu sitter jag här igen. Blir en riktigt deg-dag för mig idag, 90210 börjar strax på TV400 och jag hoppas att det är repris av de nya avsnitten för jag har missat 3 irad nu :( Sedan när det är slut kommer Top model 11 som jag också missade nu i veckan, så de är ju perfekt. Sedan sitter jag och sysslar med lite annat, de som jag nämde i förra inlägget som va hemligt. Hoppas på svar snarast, då får ni veta! Ha en bra söndag. Kram på er.


Snacka om att jag är nervös inför imon.
Men vi klarar det, eller hur Linda?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0