Där var jag nere i det djupaste djupet


Är fortfarande inte glad, inte efter nyheten i morse, men det kommer jag vara arg på ganska länge, framför allt på mig själv och på en annan som jag egentligen inte riktigt vet vem det är!

Men men, nu är vänner på TV, den serien lyckas alltd muntra upp mig och strax börjar Top model så kvällen är i stort sett räddad fram till 21.00 och då blir det OTH. Fick ett uppmuntrande mejl nyss. Hoppas hoppas, inte precis vad vi tänkt oss, men det kanske funkar. Kan egentligen inte säga något förrän vi sett med egna ögon.

Nu ska jag fortsätta äta min kvällsmat och kika runt lite, så hörs vi imon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 14:59:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0