filmkväll


strax ska Carro och jag ´åka till hennes vän och kolla på en film, Defiance, krigsfilm. Hoppas att den är bra. Men den verkar bra. Nu står hon och duschar av sitt hår och jag kom precis på att Top model 11 börjar idag, har till och med redan börjat, ajajaj och jag missar det. Jag är nog den trognaste följaren till Top model som finns (eller vad vet jag) Har följt det från säsong ett avsnitt ett! FAN, typ de första avsnittet jag missar, katastrof!!! Nej, nu måste vi börja röra på oss. Ha en trevlig kväll btw, jag har stans ångest för att jobbet börjar som vanligt nu!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mail jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 00:27:47
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0