Godkväll alla.


Nu tror jag att jag för en gångs skull på typ två veckor ska lägga mig i tid. Känner att det har vart för mycket festande nu igen. (men de är så de ska vara!) Men vad fan gör det? För nu kan jag inte festa förrän lönen kommer (allt jag äger och har kvar är 5:-!!!) Jag bara slösar och slösar, måste lära mig att spara. Men iallafall, snart åker ju mina kära Caroline ifrån mig igen, men denna gången till Thailand (fucker!) hon åker den 20 januari sedan kommer hon tillbaka till Göteborg igen den 4 februari och då ska gudarna veta att de blir utgång. Den dynamiska duon :) all kärlek till dig gumman. Sedan 11 dagar senare är det fanimej min tur att åka:) fast till Teneriffe. Sedan nästa gånga kanske vi lika väl kan åka någonstans tillsammans?! Jaja, nu ska jag lyxa till det lite med kvällsmat, varm oboy och en god saftig apelsen till efterrätt (var är Ben&jerry's när man behöver det som mest??!)

Godnatt.



våra onsdagsutgångar börjar bli rutin!

Kommentarer
Postat av: Caroline

babe, all kärlek till dig med!

Och ja, onsdagar är bäst.

Lika så vi!

4 FEBRUARI. Ja då jävlar!

Mitt plan landar 17.40.

Hem ta en dusch.. jag får ladda på planet ;)

haha.

2009-01-08 @ 22:08:18
URL: http://carolinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0