Gott nytt år.


2008 är förbi och vi har glidit in i 2009, känns helt okej. 2008 var ett riktigt bra år, från början till slut! Det känns även som om 2009 också kommer vara bra. Idag, har jag sovit hela dagen (jag har börjat bli jättebakfull nuförtiden!) men nu vaknade jag och såg att jag missade fan parlamentet ändå. Jag vaknade ju 20.11 och var överlycklig, men jag minns inte ens att som somnade om utan jag vaknade kl 21.04, ganska irreterad blev jag då. Iallafall, gårdagen var mycket trevlig. Började hos Sadaf vid halv 5 tiden, sedan bar det av till festvåningen i Johanneberg. Började med välkomstdrink och lite mingel, sedan blev det den otroligt goda och fina tre-rätters middagen. Sedan efter ett tag var det dags för tolvslaget så alla gick ut för att fira det, sedan blev det dans och festande. Vid 2 stängde baren så då bestämde sig alla (iallafall de flesta) att gå till Park Lane, där va de också skoj! En snabb sammafattning, en riktigt lyckad och trevlig kväll med nytt och trevligt folk (ca 100 pers) med ett gott slut. Bilderna har jag inte lagt in på datron idag ens, jag gör nog det imon. Nu kollar jag på film och ska äta kvällsmat. Hoppas ni hade en trevlig nyår. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0