ingen lust.


Vilken dag på jobbet. Asså fan ibland undrar man varför vissa skaffar barn när dem inte vill ha dem hemma och kommer med massa dåliga bortförklaringar! Ingen bra dag för mig idag heller. Ingenting vill gå min väg, nu låter jag säkert som en bortskämd skitunge, men det är just det jag inte är. Vill bara dra nu, kan inte någon vara snäll och ge mig chansen då?  Fan också, det är för mycket på en och samma gång! Ska hoppa in i duschen om en stund och sedan om nån timme drar jag till Cattis, egentligen känner jag bara för att gräva ner mig och försvinna ett tag, men det går ju inte!

Sen också, om man får en sån upplysning,
svarar man inte på något sätt då?
Det vet ja att jag hade gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0