Kan tiden bara gå!


Segt segt segt. Nu kommer en riktig lågkonjunjktur i mitt liv. Från och med nu (eller typ några dagar tillbaka) och fram till löning :/ Fan vad segt det är när man inte kan hitta på någonting. Visst jag har 1000:- här framför mig, men dem skulle vart till resan, men jag kom på häromdagen att jag måste använda dom när jag ska fixa mina naglar (smart att boka tid en vecka innan löning liksom!) så ja, jag får leva fattigt. Tur att jag har Carro som inte heller ska hitta på något speciellt idag, då kan vi ha tråkigt tillsammans ;) hehe nädå. Blir softkväll med let's dance, kanske en liten pratstund, sedan måste Carro lägga sig tror jag, eftersom hon ska upp tidigt imon och jobba! Ha en trevlig kväll.


Var i helvete är glassen när man behöver den? Speciellt B&J strawberry cheesecake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0