Lördag!


God morgon!
otroligt skönt med helg, men lite jobbigt att man gått och blivit lite halvkass, men det är sånt man får leva med! Tänkte ändå att jag bara ska vara hemma idag och njuta av mitt sällskap, hehe. Mamma och pappa ska vara barnvakter redan vid tre tiden till ganska sent tror jag, så jag kommer vara helt utstött. Får la dra hit någon!

Igår bestämdes det att vi skulle ut och ta ett glas (och det vet vi ju alla hur det alltid slutar) men, inte för mig denna gången. För jag kom på när jag satt på bussen att jag kan ju inte dricka alkohol på några dagar pga. min pencelin, visst det är väl klart att jag kan, men jag tycker det är ganska onödigt. Men iallafall, vi bestämde oss för att gå till Vasastan efter några om och men, det var ju trevligt där, men ändå inte. Alla går ju dit för att dricka, för de är ju inget ställe där man dansar och eftersom jag inte drack blev det genast ganska tråkigt, efter ett tag skulle Cattis hem och då haka jag på. Kameran hängde tyvärr inte med denna kväll, men det gör inget! :)

Ha en trevlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0