Saw V


Det var meningen för en liten stund att jag skulle gått på fest idag egentligen, men det ändrades snabbt. Kände att jag inte orkade så en kväll i sängen framför teven lockade mer! Mötte upp Emelie och Michan på centrum, köpte nötter och gick hit. Saw V såg vi, jag gillade den skarpt. Jag verkligen älskar hela Saw-serien. Tycker att dom är så otroligt genomtänkta och varje gång det kommer en ny Saw blir jag lika facinerad av den. Kan inte avgöra vilken jag tycker är bäst, men just nu tycker jag 5:an och 4:an, dels för att man får reda på massor av saker i dem som hänger ihop. Kan knappt vänta tills 6:an kommer! Jaja, nu är det dags för lite OTH och sen ska jag nana. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0