söndag!


Hejsan!
En hel helg har flugit förbi ännu en gång, gud vad fort det går!
I fredags blev det utgång, först Loccatielli och sedan vidare till Parkan. Det var en trevlig kväll med mycke skratt och mycke folk. Efter ett dygns vakenhet där blev det en lång sovmorgon fram mot eftermiddagen på lördagen. Väl uppe fixade jag mig lite lätt (då nästan allt mitt smink är hemma hos Sadaf) och sedan gick hem till Linda. Sedan åkte vi till Nilsson, där blev det några drinkar och lite vin och charader, skojskoj! Sedan blev det spikat att vi skulle åka in till stan. Väl framme blev det lite lätta diskussioner om vart vi skulle gå, (alla var överens om att inte gå till Parkan denna kväll) till slut hamna vi på Modisty. Där var det mycket folk och knuffande, måste säga att jag var riktigt på hugget den kvällen, var nära att göra en "Linda" haha. Så ja, det har vart en helg fullt av partande och ikväll blir det té och bingolotto! Sedan imon börjar jag klockan 6, det är mindre kul, sedan denna vecka har jag mycket shopping, kläder och läkemedel att se fram emot!
SKOR, jag får ju inte glömma skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0