Tisdag.


Min sista lediga dag idag, sen är det tillbaka på jobbet som vanligt :( Hmm, längtar redan till sommarsemestern. Fast ändå inte. Då har jag inget jobb kvar sen, men det löser sig alltid. Jag ska fira min sista dag med en liten lunch på Garbo med deras goda sallad. Så just nu sitter jag och väntar på att Carro ska bli klar så ska jag, hon, Linda och Michan in. Ja, inget mer med det liksom. Igår gick jag hem till Linda vid sju halv åtta tiden kanske och kollade på film 100 feet, ingen höjdare asså, filmen kunde ha vart bra/bättre om den inte hade vart så överdriven i många saker. Sedan blev det 13 snart 30 som gick på 3:an. Ett tag efter filmen begav jag mig hemåt och somna pladask så fort jag la mig typ. Inte så konstigt, hade bara sovit en timme sen söndags-morgonen. :/  Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0