En oplanerad utgång!


Härligt med helg nu faktiskt. Kände att det kunde behövas. Igår blev det en oplanerad utgång. Jag och Linda var i stan på eftermiddagen och jag fick köpt mig en klänning (jättesöt) sedan gick vi och prata om att vi kanske skulle kunna gå någonstans och käka och ta något glas, men då var det ju det med pengar. Sedan åkte vi hem till mig, bestämde oss för att jo, vi går ut och käkar, så vi fick med oss Cattis och Emelie också. Så vi gjorde oss iordning lite, gick till bussen då vi säger "Ska vi bara gå ut och ta några glas och skita i maten eller?" så blev det! Vi började med att gå till ett ställe som precis hade öppnats, eller om det öppnade igår!? Deja vu hette det, där tog vi ett glas, men de va rätt dött och folket var runt 30, så vi gick över till Vasa Viktoria mitt emot, där stannade vi fram till rätt sent, då bestämde vi oss för att gå vidare till Park Lane. Det blev en trevlig kväll ändå, men jag fattar inte varför jag överhuvudtaget gick ut, jag har ju inga pengar och nu har jag det verkligen inte! Har inte ens råd att fixa mina egna naglar på tisdag, det fattas typ 300 vilket innebär att jag måste låna av mamma och pappa, igen! Ikväll vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Det snackas om middag med tjejerna i coctailtema (då kanske jag ska ha min nya klänning!), men jag vet inte om det blir av. Men det hade vart trevligt. Ha en bra lördag allihop!



jag och Emelie på Vasa viktoria


Linda och Cattis







min nya otroligt söta klänning från Divided



Carro, nu hoppas jag att du är glad, för det är jag. Men du lät glad i telefonen och på sms:et verkade det som att du ser fram emot på måndag :) hoppas hoppas hoppas, hade vart så jävla ballt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0