vad blir det härnäst?


Jag har satans ont i min fot, eller rättare sagt den högra trampdynan som sitter under stortån! Den är lite svullen, men jag vet inte vad det kan vara!? Men jag gissar på att det är mina tofflor jag använder i jobbet, hårda addidas-tofflor som jag springer runt i hela dagarna och eftersom jag går runt väldigt mycket och sitter still väldigt lite måste det nästan vara dem. Så jag och pappa och min farbror ska snart åka till Coop-forum så får jag svänga in i hälsobutiken och köpa nya tofflor (så snacka även pappa om någon slags ring som man sätter på trampdynan som ska minska tyngden mot den) för jag kan inte ens gå normalt, jag börjar halta mer och mer. Det kom i måndags, om jag minns rätt! Det sista jag vill är ju att gå till läkarn och dom säger att jag måste ha inlägg eller något liknande. Nej, jag har redan tillräckligt just nu! Vi får se hur det går med detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0