Sayonara!


Helt fucking insane. Imorgon drar vi, eller ja, kan man kalla det imorgon? För jag ska ju gå upp om en stund (ja iallafall sex timmar) och sedan åka hemifrån ett tag efter de. Jag är nervös måste jag säga, mest inför flygningen, det är alltid lika läskligt. Men de är det värt! Vi hörs igen om en vecka, kan hända att jag bloggar där nerifrån om ´jag får tillgång till data, så kika in under veckan ändå! Ha en underbar vecka, det ska jag ha!



idag fixade jag naglarna, gjorde något som jag aldrig har haft förut och min nagelterapeut hade aldrig gjort detta innan, men gud så bra resultatet blev, är så jävla nöjd, dom är ascoola!!

med blixt!


utan blixt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0