min kväll



Vet ni vá? Jag knep fanimej åt mig den sista New moon boken! Tyvärr eftersom det blev sån impulsmani att jag bara blev TVUNGEN att läsa den IDAG, så var COOP min sista utväg och där fanns den såklart bara på svenska, jag tycker att dessa böcker ska läsas på engelska, men jag kommer läsa den på engelska också antagligen, bara för att jag har lovat mig själv att inte få läsa trean innan jag har sett New moon på bio... Haha egentligen skulle ja inte läsa denna heller innan jag såg filmen, men ja kan inte hålla mig. Men ja ska först börja med mina tidningar, sedan blir det Gossip girl och sen ska jag bädda ner mig och börja läsa boken :) Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0