got some nails done.


Idag är jag glad!
Nu är jag precis hemkommen från stan, har vart och frächat upp naglarna! Det behövdes. Har tatt en annorlubda glitterfärg idag (mot vad jag brukar då!) jag brukar alltid annars ha en diskret glitterfärg i en blå eller rosa ton, men nu är dom verkligen lilarosa! Jävligt coola tycker jag att dom blev. Så nu ska jag lägga in lite tvätt i garderoben, sedan upp till ICA och handla lite fikabröd till vår kvällsplanering ikväll. När den är slut ska jag gå hem till Carro och kolla på Den rätte för Rosing, fråga mig verkligen inte varför, för det har jag inte listat ut än, förutom att det tydligen var väldigt viktigt för Carro, men vänskap handlar ju om att kompromissa, eller hur!? :) Ha en fortsatt trevlig tisdag gott folk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0