Lonely again



Nu har precis min fina Caroline vart här en sväng och druckit lite té och
jag passade på att för en gångs skull använda vår kaffemaskin med en
utsökt latte :) Nu gick hon precis för att jobba och jag har redan blivit rastlös.
Jag tänkte om att jag mår tillräckligt bra åker jag in till stan en stund innan
jag ska fixa naglarna och inskaffar mig lite nya accesoarer. Det måste
jag säga att de har jag inte mycket av, har alltid vart dålig med det. Men
nu älskar jag coola armband och örhängen framförallt!

Nej, nu är det snart dags för lite lunch. Ska ringa pappa och be han köpa hem avokado! ÅH, det ryktas föressten om att deklarationen kommer idag! Undra om man får pengar eller måste betala, jag ligger nog ganska neutralt i år tror jag! Tror inte att jag kommer få speciellt mycket pengar! Men jag är ändå lite nervös!

Dagens låt: Pink - Sober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0