New shoes baby!



Så, nu är dessa snyggingar mina! Gick ju som sagt runt i stan häromdagen och hittade
dom inte i en enda Biancobutik, men igår när jag va på Allum för att köpa en sallad
paprika så såg jag dom inne på Bianco! Är fruktansvärt nöjd!

Nu ska jag fortsätta att läsa Twilight (lite extra duktig ätr jag att jag läser den på
engelska)
och ta en kopp té samtidigt. Kan inte sluta att kolla på filmen, så jag
tänkte att det var dags att läsa boken istället. En Ben & Jerry´s burk skulle vara
pricken över i:et just nu!

Föressten, den tunikan här lite längre ner är min inom en vecka! Budade
på tradera och vann, den blev min för lite mindre än 500;- YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0