Oakley's och Park lane






Igår var en trevlig kväll, vi började att samlas på jobbet för några glas skumpa och vin. Sedan skulle vi bege oss mot restaurangen och eftersom det var mig och en kollega till som vi firade, hade vi ingen aning om vart vi skulle någonstans. Jag trodde stenhårt på att vi skulle till kungälv, för en kollega hade "råkat försäga sig" men hon lurades och dey gick jag på. Vi hamnade på Oakleys  inne i stan, jättegod mat mm. Sedan hände något som jag inte ville, dom började med att säga att Alexandra och jessica fyller år och så kom en annan och drog upp oss mot baren, jaha gratis drinkar tänkte jag först, men nej nej. Danstävling! haha så drog dom upp massa medelålders gubbar till alla så började musiken och alla började bugga. Haha jätteskoj va de, och den som vann tävlingen var jag och min danspartner. En shot va det vi vann, haha så inte värt det ;) Sedan började vi dra oss och jag åkte vidare hem till en kompis och körde ölspelet. Sedan drog jag Linda och Cattis in till stan mot Park lane. Behöver inte dra mer än så. Trevlig kväll, måste säga att jag och Linda är stjärnor på dansgolvet, inte dansmässigt nu, vi lyckas alltid hamna i tjafs, eller ja speciellt Linda men denna gången var det min tur, jag brukar aldrig bry mig så mycket annars och gå därifrån faktiskt, men igår jävlar! Idioter asså! Ikväll blir det väll party igen eftersom michan fyller år idag. Grattis gumman!

Nej, nu är det dags att städa mitt rum ganska mycket också. Kanske ta upp det sista ur resväskan och få ut den härifrån!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0