PUH, snart klar!


Denna dagen har vart relativt tråkig, men effektiv. Har gjort mycket nyttigt idag (för hemmet) Jag har storstädat mitt rum och börjat tvätta en del, men nu kom mamma hem från Ullared så hon tar över! Ikväll ska jag hem till Carro och sitta och tjöta med lite vin, ingen utgång idag heller, känns faktiskt skönt att spara lite pengar, speciellt med mina och Carro's planer till sommarn just nu! På onsdag kan det nog bli spikat! hoppas hoppas. Nu ska jag ha lite egentid och lägga på ansiktsmask, noppra ögonbrynen och sedan hoppa in i duscen, jag hade velat färga mina ögonfransar idag, men vi får ta det en annan dag! Ha en trevlig dag allihopa. KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0