At Daf




Det blev en kväll med förkrök hos Daf igår, med mycket spel och hets mot varandra! Alla var på humör och hade trevligt. Sedan blev det dags att dra sig in till stan, men jag kan lika väl stoppa där. KATASTROF tråkigt var det faktiskt, tyvärr. Det är synd när de blir sådana kvällar som tyvärr dyker upp lite då och då, kan bero på att vi hamnade på Berså, i vilket fall blev det tidig hemgång.

Idag har det vart en riktigt seg dag. Har bara legat och läst från förmiddagen fram till eftermiddagen, då satte jag på film(en) och stensomnade, nu sitter jag här och väntar på att Gossip girl ska börja, så jag ska nog passa på att läsa lite till. Hoppas att ni har haft en trevlig helg.


När det råka gå hål i mina strumpbyxor var det ju bara till att göra några till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0