Katastrof



jag och min bästaste Carro, ååh fan vad jag längtar till Magaluf!

Det blev utgång igår med Carro, vi drog klackarna mot trägårn, mycket trevligt var det, träffa en del folk som man känner. Jo, men det var fan skoj och det var så jävl gott att denna kväll inte kostade oss ett enda öre, eller jo förlåt, garderoben 20,- för ingen av oss har råd till annat! Nyktra som gardiner var vi också, vi bara dansade, flummade och hade skoj. Men tyvärr är det så att jag blir ofta väldigt arg på dansgolvet när de kommer idioter som knör och tror att dom är där själva och tar massa plats genom att knuffa andra. Då blir jag irreterad och gapar åt dem här människorna och ofta tar jag i nästan allt vad jag har och putter dem. Men vissa som råkar knuffa till en eller liknande vänder sig faktiskt om och ber om ursäkt, då blir jag ju bara glad, fan kan det va så svårt?! Nu kommer snart syrran med två stycken av mina änglar, hon lämnade den minsta hemma!

Just det! KATASTROF att Norge vann igår!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0