A lot of frogs in my mouth.


Nej, ingen kamera igår heller. Vet ni varför? Jag tror att någon har snott den, kan ju inte vara säker såklart så jag vill inte göra någon offentlig anklagelse än om man säger så. Men han som hade festen har letat jättemycket efter den och jag vet på ett ungefär nästan exakt vart den låg när jag gick utan den, den låg antingen på vardagsrums-bordet, eller i köket. Därför borde det inte vara så svårt att hitta den, men den är puts väck! och NEJ, jag har inte fått med mig den hem!! Jävla skit, aja nu är det bara att ge sig ut på jakt, känner mig helt handikappad utan kamera, men de är ju ganska dyrt, men jag får väll lära mig att.... eeehhh.. vad heter det nu igen??? Hmm... prioritera!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0