KARON BEACH

Nu för tvp dagar sedan förflyttade vi oss från Khao lak till Karon beach här jar vi inte lika bra internet så de får nog bli bilder när jag kommer hem! Men vi har det prima och lever gött. Imon ska vi åka till en jättefin (enligt rykterna) strand, sedan på måndag klämmer vi in en heldagsutflykt, på onsdag är de dags att packa väskorna och komma hem! snyft!

FANTAAAAASTIC SIMILIAN ISLAND

Similian Island i söndags var fantastiskt, vilket paradis, snorklade och hittade Nemo och Doris, helt fucking amazing. Nu om en stund ska vi käka frukost, sedan blir det elefant-ridning, måste erkänna att jag är otroligt nervös och lite skraj faktiskt, men det kommer gå bra! Hur är det hemma i Sverige?

GOD MORGON!

tunika och strandväska - härifrån en marknad i Thailand, bikini - HM

Igår var vi på Similian Island, vilket paradis och vilken snorkling, men det kommer mer från det sedan. Nu ska jag och Mia snart äta frukost o´ch sedan gå ner till stranden.

NJUTER

MARKNAD

Idag började vi tillbringa dagen på stranden men Mia brände sig redan på första doppet sig på en brännmanet (ingen stor skada skedd!) så mycket bad idag blv de ej. Men en härlig strandpromenad med massa fina kort. Sedan vid 4 halv 5 bar det av till marknaden, fyndade en hel del här som ni ser, imon drar vi ut med speedboat till Similan Island, princess bay och donald duck bay för snorkling mm. Ska bli sjukt hörligt, mer uppdate komme´r om en stund.

LA PLAYA

Greetings fronm Thai! Vi har det hur jävla gött som helst, kan verkligen inte klaga. Vi kör lugna simtag denna veckan men nästa blire mera drag. På söndag ska vi på heldags utflykt till tre olika öar, spännande! Nu ska jag ta mig ett dopp i poolen efter en heldag på stranden (vilket resulterade i en bränd rygg! Jag som nästan aldrig bränner mig) oc hemma i Sverige har väl dom flesta precis börjat jobba för en stund sedan. Btw, CATTIS, hur gicki det på jobbintervjuen?

YESTERDAY

FRAMME

Nu är vi framme på vårat hotell i Thailand, det har vart en jääävligt lång resa och redan nu när klockan är 22.30 här nere så ska vi lägga oss och göra oss redo för stranden imorgon. SJUKT skönt stt äntligen vara här.

SAYONARA SWEDEN

Ja, då var det dags för mig att säga hejdå Sverige om 5 ynka timmar sitter vi på planet. Nu ska jag fixa det sista här hemma och sedan bege mig till Caroline. Vi hörs nere i Thailand, jag tar med mig datorn. Puss!

OM NÅGRA TIMMAR..

Åkte hem till Cattis förut för att träffa henne nu innan jag åker och fika lite, när jag kom dit så höll hon på med en picknick-korg, så himla gulligt! Så vi åkte tillbaka och hittade en plats i solen och fikade lite, hur mysigt som helst. Men nu känner jag att jag får börja här! Har ganska mycket att stå i idag, om ca 8 timmar lyfter planet.

HEAL ME

Det är sjukt sjukt sjukt här hemma. Jag är sjuk, pappa är sjuk. Feber och en svullen hals, jag hade inte brytt mig så mycket om det hade vart en vanlig dag men nu är det så att imorgon lyfter vårat plan till Thailand och då vill jag helst gärna vara frisk! Känns som om jag kommer glömma ta med mig massa grejer nu för det!

KURERING

Det blir att lägga sig i sängen med fem koppar te och kurera sig (känns som om febern smyger sig in) under min dunder-mysiga filt. Perfekt att det är Life of Ryan-maraton på MTV nu då. Krya på mig!

GLAD LÖRDAG

Hej! Igår blev en himla lugn kväll, somnade innan klockan slagit halv 12. Idag blir det också halv-lugnt (känns som om jag börjar bli sjuk) Mia kommer och hämtar mig om en stund och sen åker vi hem till Ricky och där blir det vin och melodifestivalen, men jag får banga utgång idag! Hoppas ni har en skoj kväll!

FAAAAB

pic; Carolines mode
klänningen är helt underbar, måste ha den när den kommer ut, den är perfekt en fin sommardag när man knallar runt i stan och sitter på uteserveringar!

Glad fredag på er! Äntligen helg, (som om jag märker skillnad!) om en stund sticker jag iväg och vaxar mig, AJ! sedan åker jag och hälsar på Cattis en stund.

THE GARDEN

Denna skönhet klickade jag hem imorse och jag ångrar mig inte de minsta trots att jag är pank. Tyvärr kommer den inte förrän vi kommer hem från Thailand!

DAGENS

jeans - GAMLA från Gina, skjorta - H&M herr, skor - modekungen.se

Jag måste erkänna en sak, jag gjorde precis något väldigt väldigt dum, men som är bra för mig och gör mig glad. Jag berättar/visar sen! Nu får jag springa till bussen för några ärenden i stan och sen vidare till skolan. Puss!

PERFECT

den perfekta kjolen, från Zara 249,- om jag inte minns fel!

AP-snygga jeansshorts från H&M, första är boyfriend-modell och dem andra är bara pretty-fucking-amazing!

KISS

Hej på er! Nu sticker jag till arbetsförmedlingen för lite coaching, sen ska jag nog våldgästa Linda på en kaffe, men hon vet ingenting än, hihi. Puss!

JA TACK!

Idag känner jag för att se ut såhär! Nu blir det lite plock bland sommarkläderna, sen ska jag träna bodypump!

TONIGHT

kavaj - JC, stjorta - HM trend, leggings - Lindex, skor - monki, örhängen - Gina tricot

Nu är det vinpimpling på hög nivå hemma hos Linda, tyvärr var det icke så gott! Ikväll firar vi Michans 22-års dag! SKÅL!

HALMSTAD

Drog en tripp till Halmstad igår för att hälsa på Sandra, mycket trevligt. Nu har jag bråttom och känner att allt kommer bli i sista minuten idag! Blir nog utgång ikväll igen, fast hemma i Göteborg!

MAXI

Denna superduper-snygga klänningen kom hem till mig för ca en vecka sen, den är ett säkert kort i packningen till Thailand! Från Ellos 499,-

TWINRIX

tröja - Gina tricot, kjol och halsband - Lindex, skor - Modekungen, väska - Zara, jacka - stadium, solglasögon - Indiska

Här har ni den! Min nya älskade pärla, visst är den söt! Iallafall idag har jag och mia vart på vaccinations mottagningen i kungälv och tatt en twinrix-spruta inför våran resa!

CARELESS WHISPER

Sjukt bra låt. Har mycket att göra idag, återkommer senare!