Fredag.....igen


Jaha, nu är det fredag igen och jag har åkt på en dänga av ögoninflammation. Sådär kul, men jag måste säga att det var just idag och inte nästa fredag! Då hade jag blivit besviken som faan.

Ikväll är det idol-final och jag hoppas såklart att Kevin kammar hem hela skiten ♥ Han är sjukt duktig, rolig att titta på med mera. Alice är också en talang för sig, skitgullig med mera, men Kevin har det liksom. Nej undra om inte jag ska gå hem och käka lite god mat nu (pitabröd, kyckling, grönsaker & dressing) är sjukt hungrig.

Asså jag blir så jävla irreterad på min hy ibland, alltid en viss vintertid ploppar det upp finnar, nu har jag tre stycken mega stora och jag blir galen, dom vill inte försvinna, även om jag tar tandkräm! Ont gör dom med. Har någon nått bra tips för jag blir snart galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0