Sommarminnen


När jag va inne på feacebook såg jag att min vän Mia hade lagt in MASSA (över 200) bilder från i somras, vilket väckte en massa roliga och underbara minnen. Här hittar ni henne. Så jag snodde lite bilder av henne! :)


Jag och Carro i vattnet på Rörö, en mysig dag. Tack brudar!


Jag och Karolina, här var det en mysig kväll med lite grillning(om jag inte minns fel) och kvällsdopp.


En riktigt lyckad kväll i Skärhamn där vi skulle se Björn Rosenström.


Samma kväll, men de jag inte förstår, det var bara vi fyra, så vem tog bilden?


Carro's överasskningfest och 20 års firande!


Vi fortsatte att fira Carros födelsedag dagen efter med förfest och utgång i Stenungsund!


Sedan i slutet av sommarn blev det dags för en lyckad kräfthippa hos Karolina!


Sedan får man ju inte glömma min och Lindas Greklands-resa som är oförglömlig. See you in summer of 2009!

tack till alla som var med och gjorde min sommar till den bästa någonsin. När jag tänker efter så har detta vart den bästa sommaren någonsin. Hoppas det blir en lika bra nästa år. Om inte bättre.
Kan man räkna detta som min års resume nu eller? Eller måste jag skriva ner det som hänt i mitt liv under 2008?! Men det kommer inte förrän dagen innan nyårsafton! Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad jag längtar mycket efter sommaren, när jag ser dessa bilder!

2008-12-23 @ 12:04:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0