hörde jag en skål?


Dagarna går så fort, nu är det redan lördag igen, vilket innebär att måndagen närmar sig :( Men men, man ska ju ta dagen som den kommer! Igår, blev det utgång, igen. Kände inte för det när jag slutade jobbet, men ändrade mig snabbt när jag kom hem!  Vi möttes alla på Lindas jobb och började sen på bryggeriet med några drinkar, inget drag där, kallt och för lite folk, visst sen var ju klockan i och för sig inte mycket. Men det var inget att hurra för, sedan vidare till Launge(s), som visade sig vara ännu tråkigare. Absolut inget drag och folk som var där ah, jag vet inte vad. Den enda underhållningen var några som satt i ett hörne med helrör och typ gapade ställde sig upp och såg ut som om dom trodde att du var astuffa när dom satt där på de mest tomma och otaggade stället och hade typ ansiktsuttrycket "the best noght ever" hahaha, det var underhållande.

Iallafall, sedan fick jag som jag ville så vi stack vidare till Nivå, hade inte så mycket förväntningar pga de andra fiaskot, men det visade sig vara så jävla skoj hade faktiskt sjukt kul. Stämningen var hur bra som helst och alla var goa och glada. Fast även nivå hade sina rötägg, de tre hororna som vi kallade dom (nej ingen avubdsjuka överhuvudtaget inblandad) tre tjejer som såg ut som jag vet inte vad, deras kläder, deras dans. Allt, dom växlade med varandra att typ hångla upp varandra, usch! Det var inte sexigt överhuvudtaget, som mam ibland kan tycka, som kille då! Men dom fick inga suktande blickar av många iallafall. Aja nog om dom. Vet ni vad jag gjorde då? Jag pratade med Johnny från Room service, yeeeey! Haha, jag vågade inte gå fram först, men sen tänkte jag, ääh vafan, jag är full så nu ska jag passa på och inte skämmas! Han blev lite chockad när ja kom fram och prata! haha va skoj!



Sedan hade vi jävligt skoj på dansgolvet ett tag när ingenting var seriöst. Fan vad vi fulade oss, speciellt när jag och Linda härmade en tjej och en kille som stod brevid och dansade med varandra, något som skulle föreställa secigt antagligen! Både jag och Linda "JAG ÄR KILLEN" hahaha, vilka offer vi är, men skoj var det!

Nej, nu tror jag att jag ska gå och lägga mig i solariet lite. Känns som om det behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0