god morgon söndag


åh, det är redan söndag. Helgen går alldeles för fort :( Känns inget kul. Speciellt idag för jag vaknade 13.40 och nu har jag vilat ytterligare i en halvtimme. Haha hård kväll/natt igår. Så jag ska bara vara hemma och ta det lungt idag, vara lite tjock av mig. Ne, jag ska nog faktisk köra på grönsaker och dipp. mumma. Så blir det väll nån bra rulle också, aa söndagen är räddad. Sedan vid nio ska jag snabbt gå utanför dörren och träffa Carro när hon slutat jobba och lämna hennes smink, så blir det säkert massa tjöt om gårdagen haha.

Måste säga att jag blev faktiskt ganska full igår, eller ah ganska för full. Men det var en helt okej kväll. Började med förfest hemma hos Carros kompis pojkvän, sedan slutade de med att de var bara jag och Carro som åkte in till stan, för vi var tvugna att vara på trägår'n innan 00.00 men Carro var så jävla seg så vi stod inte i kön förrän 23.55 så vi kom ju inte in innan 00.00 så vi fick inget gratis inträde som planerat eftersom båda var fattiga. Haha, så skulle vi inte handla i baren så mkt heller, men det höll ju inte heller. Haha men de va lite kul med bartendern, haha jag hade beställt av han innan så står jag på andra sidan baren nästa gång vid en annan bartender, men då kommer han andra fram och säger: "Jag får inte hjälpa dig för det skulle han där borta göra"  I sådana lägen känner man sig lite speciell, iallafall sedd. De va kul att få lite uppmärksamhet så.


Jag och halva Caroline i somras när vi va på Haddoks och kollade på Björn Rosenström. Det är en kväll att minnas! Vi har ofta väldigt skoj när vi är ute tillsammans, men den kvällen är att minnas. <3

Nä, nu mår jag fett illa så jag ska kolla lite one tree hill och dricka sprite och kanske sova lite till :) Caroline's mammas kommentar igår var bäst, men vad hon sa går vi inte in på nu. Haha de lät så skoj när Carro berätta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0