kvällstét.



Hade vart perfekt med en kopp kaffe nu, men då skulle jag ju aldrig somna sen ikväll. Dagen har gått så sjukt fort idag, har egentligen inte gjort nånting förutom att sitta framför datorn och bloggen. Men men, orkade ändå inte hitta på något idag, hade säkert bara blivit bio som varje söndag. Tycker egentligen inte ens om att gå på bio, alltid massa nötter inne i salongen jämt som alltid ska förstöra och jag har alltid turen att hamna brevid eller bakom. Håll er hemma! Fast jag skulle ju vilja se Mamma mia, men de får bli en annan dag. Nu ska jag göra té och nån smörgås och yougurt så jag kan klämma in alla points för dagen idag, har några kvar! Annars är det väl god natt för min del. Jobba imon igen (suck) slutar 17.45! Ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0