alla ♥ dag


Idag är det alla hjärtans dag, grattis till er som har en pojk/flickvän att fira denna dag med. Dagen där restaurangerna är överbokade, biosalongerna är proppfulla. Aja, det är väl okej att det finns en sån här dag en gång om året :) Själv ska jag fira dagen med att först åka in till stan, växla pengar, handla lite duschartiklar, hälsa på Linda på jobbet och säga hejdå. Sedan när jag kommer hem ska jag fortsätta med packningen (fast det allra sista tar jag imorgon bitti) och ikväll kommer det bli en dejt med Emelie, hehe. Eftersom hon ska sova här och vi ska gå upp mitt i natten senare så ska vi bara chilla, kanske spana in melodifestivalen, we´ll see. Hoppas iallafall att alla får en trevlig alla hjärtans dag.

Och Cattis, tack så mycket för igår, god mat och trevligt sällskap ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0