ofy vad jag mår!


Idag mår inte jag bra alls, det värsta kom precis nu faktiskt, bläääh! Ja, det är väl klart att det blev utgång igår ändå, jag kan aldrig säga att jag inte ska gå ut för varje gång jag säger det så går jag ut iallafall. Det var jättetrevligt hos Annelie igår med god mat osv. trevligt att träffa vännerna som man inte umgås med dagligen utan bara ibland. Sedan när det blev dags för utgång, så bestämde jag mig i sista minuten att jag skulle hänga med. Väl i kön till Park lane kommer jag på att jag har lämnat både mitt leg och kort hemma (eftersom jag inte skulle gå ut så tog plånboken bara onödig plats i väskan!) Då tänkte jag att de var helt kört för min del, pengar kan man alltid lösa, men inte ett leg! MEN vilket flyt jag hade, behövde inte visa leg och jag kom in gratis + att jag fick en gratis drink och shot av en kompis kompis :) jätterolig kiväll faktiskt, ännu roligare var det att Cattis, Emelie och Jenny dök upp! Fast jag tappade mitt fina pilgrimsarmband där inne som jag fick av min syster i studemtpresent :(



jag, jossan och martina




jag och birthdaygirl


Någon som har eller har sett mitt armband!?
Nej, fan nu måste jag dricka juice, eller typ spy eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0