så jävla trist att packa ibland


Nu är jag här och lyssnar på lugna favoriters webbradio samtidigt som jag packar, jag däckar vilken sekund som helst. Vill bara få packandet överstökat och åka, det känns som om man har packat ner alldeles för mycket onödigt (i klädväg) kan nog kasta tillbaka massor till garderoben. Jag är så sjukt trött idag så jag orkar inte ens tänka, så jag ska nog käka lite och sen nana. Orkar inte ens duscha, så det får bli till morran.

Blev ju utgång igår med förfest hemma hos Carro där vi sjöng Singstar och spelade med andra ord. Sedan blev det dags för utgång, fast först mötte vi upp Linda på jobbet en stund. Kvällen i helhet var som en helt vanlig kväll, ingenting utöver det vanliga liksom. Efter en händelse blev jag arg och kände att det var lika bra att åka hem, som framkom idag inte ens vara sant :/ enligt denne person iallafall. Men men, skönt att komma hem tidigt iallafall. Satte alarmet på 07.00 så jag kunde snooza fram och tillbaka i en timme, skulle alltså kliva upp 8.00 för att ha en lugn morgon utan stress, duscha osv så skulle jag börjar 09.45, men självklart sover jag förbi tiden lite och jobbet ringer och väcker mig 8.10 och säger att jag måste komma in till jobbet min ordinarie tid eftersom en kollega blivit sjuk :/ Lugn morgon? Nej, fick stressa i mig lite mat, men mådde alldeles för dåligt för att äta, duscha hann jag inte heller. Ska bli så jävla skönt att sova idag, ser att klockan också bara är 20.40 typ. Ska faktiskt gå och lägga mig om en stund så jag iallafall får sova åtta timmar. Godnatt på er allihopa, imon är min sista arbetsdag innan semester :) Nej, nu blir det macka och té. tjing!



det var vi fyra snyggingar som gjorde stan osäker igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0