#&/=#%() !!!!!



Ikväll kl 22.00 på 3:an kommer mitt favoritprogram, Project runway. Undra vad det är för rolig utmaning idag! Älskar att se alla när dom skapar massa kreaktioner. Kommer ni ihåg denna som Jillian gjorde förra säsongen av godis. Hur ball som helst, den skulle jag kunna tänka mig att ha på mig, ah, på en maskerad eller något!

Idag har det inte hänt så mycket. Har haft inbrott på jobbet i helgen, vår digitala fotoram blev stulen, sen var de inte så mycket mer, jo, barnens kläder låg huller om buller på golvet. Helt onödigt. Vad är det för skoj att hålla på så, okej fotoramen, den kan man ha nytta av liksom. Men förstöra! Jag blir så jävla förbannad, jävla skitungar, skaffa er ett jävla liv än att hänga på ett dagis, hur hög status är det liksom!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0