monday afternoon





Sitter på balkongen här i det fina vädret och har precis knaprat i mig lite mellanmål, egentligen är det ju dags för middag, men det blir antagligen sen mat idag. Jag ska nog bara ta det lungt idag, kanske åka ut till havet med brudarna sen! Imorgon blir det en hyffsat kort arbetsdag, efter det ska jag antagligen fika med Cattis och jag hoppas även på att mina nya skor kommer hem på brevlådan imorgon! Ne, nu ska jag leta lite jobb. Püss

uppdate; mjaa, en tripp till havet lär det nog inte bli. Däremot kanske det blir en sväng hem till Carlsson, om jag orkar. Ska lägga mig ner och tänka på det?!

Kommentarer
Postat av: emmas garderober ♡

tack så mycket, vad gullig du är :)

2009-05-18 @ 18:36:35
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0