Someone fucking urinated in my lap today



Bokstavligt talat alltså! Ja vafan skratta på bara! Det var såhär; jag satt på jobbet med en liten tjej i knät från jobbet, hon hade nyss vaknat och var ledsen för hon saknade sin mamma! Det sjuka är att jag sitter och tänker, jag känner på mig som bara den att hon kommer att pissa i mitt knä! NÄÄ, men gud de kan hon ju inte göra, hon måste ju känna själv och säga till. Jag frågade henne två gånger inom loppet av tio minuter och cirka en minut efter andra gången som jag frågade så kände jag hur blött allt blev, så jag flytta på henne snabbt som satan och fick gå därifrån. Jag tackar min kollega som hade extra-byxor, puuuh. FYFAN alltså, så nu har man varit med om de också, att någon pissar på en! Har någon pissat på dig någongång?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0