åh, tråkigt att va ensam.


Hej!
Nu gick precis Linda och Emelie efter en mysig kväll med en flarre vin, grönsaker med dip + idol! Synd att Robin åkte ut, men det hade jag tyckt vem som än åkte ut, hade kunnat se vem som helst av dem tre i final, men men. En trevlig dag i stan har det vart, har inte köpt alla julklappar än, men två är klara iallafall, nu återstår fem stycken, men jag vet allt vad jag ska ha så det är pice of cake! Efter shoppingen blev det After work på El corazon med buffét och vin. Sedan åkte vi hem till mig.

Å nu sitter jag här i min ensamhet och blev extremt uttråkad, varken mamma eller pappa är hemma och det är så sjukt tråkigt när det är helt knäpptyst, nästan så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Film kanske? Ingen jag kan komma på att jag vill se, och jag är inte in the mood för OTH eller Gossip girl. Sova vill jag inte heller göra! Fan, får nästan lite panik här, någon som har tips på vad man kan hitta på en fredagkväll 23.15? Tänk inte ens på att nämna att jag kan gå ut för det har jag inte råd med, annars hade jag inte suttit hemma, då hade jag nog vart påväg in till stan nu om jag känner mig själv och det gör jag ju, förhoppningsvis!

Nä, nu får jag se vad jag kan hitta på. Vi hörs imon igen.. God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0