!%/(=!%¤/

God morgon!
Nu är jag lite smått irreterad. Jag började 6.30 idag pga. att det första barnet skulle komma 6.30 idag (vanligtvis öppnar vi 6.00 men nu är de ju undantag under julledigheten) och då blir jag jävligt irretrad när barnet inte dyker upp. Ringt har dem inte gjort heller. Jag sitter fortfarande här utan barn och vet inte vart jag ska ta vägen. Vi skulle haft 10 barn idag allt som allt på tre avdelningar och redan har fem stycken ringt under morgonen och de barnen kommer inte komma. Sedan är det tre barn som skulle komma mellan 6.30-7.00 som inte har dykt upp. Detta gör mig måttligt sur. Nu tänker väl ni säkert -Men det är väl skönt när de inte är några barn? Jo jätteskönt, jag kan gå hem tidigare och allting, men det är även faktiskt så att jag har ett liv. Jag vill la fan inte sitta här och ödsla min tid när jag kan sova!? Åh, kan inte hjälpa det, men jag är arg! Ha en jävligt bra dag. Jag ska gå hem mycket tidigare idag för det.

Så kommer min kära kollega om fem minuter också. Då ska jag koka lite chai med henne och äta frukost så kan vi två ha det mysigt och skvallra utan barn! Fan, det är ju nu man skulle haft en flarre vitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0