julpynt med barnen.

Idag har vi julpyntat med barnen på jobbet, riktigt mysigt och dom uppskattade detta väldigt mycket. En förälder som hämta sina barn sa: "När jag kollade in genom fönstret såg alla barnen så himla glada ut!" Sånt är alltid kul att höra. Tog kort på granen som jag skulle lägga in här, men jag hittar inte sladden till mobilen. :(

Idag har äntligen vimmelbilderna från i onsdags lagts in, jag har väntat med spänning för att se en bild på mig och min kusin som inte skulle vara så vacker, men så finns den inte ens med! Haha vilken diss av fotografen!
Ne, detta blev jobbigt, kollar på Beverly Hills här samtidigt och fan jag ser att det slutar nu :( En vecka kvar till nästa och jag hann inte ens se hela, kom hem från jobbet strax efter åtta, har haft kvällsplanering :( Men nu ska jag se den nya serien på TV400!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0