Måndag


Hejsan igen!
Nu är mitt humör mycket bättre än förut. Fick gå hem redan kl. 12.00, vi hade bara tre barn idag, skulle haft 10. Men så är det. Men tycker fortfarande de är ansvarslöst att inte höra av sig. Efter jag had slutat träffade jag Carro en sväng. Sedan kom jag hem och jag har suttit sen klockan 14.00 på photoshop och är jättesugen på att göra en helt ny design, men jag vill ju att den ska se proffsig ut, men det är svårt gott folk. Så nu ska jag väl duscha och sen får jag hitta på något.



Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Man högerklickar på textlagret och tar Blending Options (iaf på engelska versionen) och sedan Stroke. Där kan du välja färg och bredd på lingen som ska vara runt hela texten :)

2008-12-29 @ 20:26:50
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0