Min önskeplåtning!


Hejsan!
Nu är det en spännande tävling på G med en super-duktig fotograf! här hittar du henne.

Och nu var det dags för mig att beskriva om min drömplåtning. Det är ju såklart med söta klänningar på stranden och i klarblått vatten. Men just nu under omständigheterna med Sveriges kalla vintrar så får det bli en cool gammaldags styling i vinterparadiset, massa snö (om det snöar) fina kläder, fint hår, fint smink och massa "fega" och outstanding poser, bara pröva på massa grejer. Hade vart så sjukt kul att vinna. En erfarenhet liksom, alla flickors dröm.
Men som det står med minst fyra bilder så föreställer jag mig dom:
-en porträttbild
-en helkroppsbild
-en "titta över axeln-pose bild
-och en galen pose bild.
Nu är det bara att vänta till julafton och se fall man får något annat än presentkort och pengar i julklapp! Hade vart den perfekta julklappen.



Godnatt alla, nu är det dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Kul idé :) Undrar vad de är ute efter för sorts idé/utseende. Är nämligen också med och tävlar :)



Lycka till!

2008-12-09 @ 21:28:00
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0